Soms lees je een boek waar je zo ontzettend veel van leest, dat je wilt dat iedereen het leest. Een boek met enorm waardevolle inzichten, lessen en tips, die je leven lichter en fijner maken. Dat is Licht leven van Nanne van der Leer, de oprichtster van Lief Leven. Lees gauw verder voor mijn recensie!

Licht leven – Nanne van der Leer

Zit je vast in een hoofd vol gedachten? Lijkt het leven jou vaak tegen te werken? Blokkeren jouw angsten je van het behalen van dromen en doelen? Zet je anderen altijd op de eerste plaats? Dan is het tijd om meer licht in jouw leven binnen te laten.
Het leven hoeft helemaal niet zo zwaar te zijn. We zijn geboren om te stralen! Alleen leren we in ons leven al snel af om onze intuïtie te volgen, om vertrouwen te hebben en boven alles vergeten we wie wij in de kern zijn. Dit boek is er om jou te herinneren van alles dat je allang bent en om dit in te leren zetten om jouw leven compleet ten goede te veranderen.

Een inspirerend, praktisch en liefdevol boek

Dit boek is een laagdrempelige manier om kennis te maken met manieren om je leven voor jezelf lichter te maken. Ik ben zelf al een paar jaar intensief bezig met mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarvoor haal ik mijn inspiratie en inzichten werkelijk overal vandaan. Van boeken tot podcasts, van gesprekken met vrienden tot berichten op social media en alles daartussenin.

Het fijne van dit boek is dat het ten eerste heerlijk vlot geschreven is en ten tweede vol praktische tips zit. Nanne vertelt haar eigen verhaal en deelt de valkuilen en inzichten die ze onderweg tegenkwam. Ze legt je stap voor stap uit hoe bijvoorbeeld je ego werkt en wat voor invloed dat kan hebben op keuzes en gedrag. En nog belangrijker, hoe je je ego kunt laten voor wat het is en (nog) meer op je gevoel kunt varen. Er is niks zweverigs aan, dat is ook zo fijn. Daardoor blijf je ook met je aandacht bij het boek en vliegen de inzichten je om de oren.

Dus, als jij behoefte hebt aan nieuwe inzichten, die je helpen om je leven relaxter te maken, met minder gepieker en meer lucht en plezier: ga dit boek dan lezen. Ik beloof je dat je er geen spijt van gaat krijgen!

Meer lezen? Het boek dat mij diep raakte: Licht in de tunnel van Marc de Hond

Over Nanne van der Leer

In 2015 raakte Nanne zichzelf compleet kwijt tijdens een vakantie op Bali. Gevangen in een hoofd vol zware herinneringen aan vroeger en angsten voor morgen durfde ze niet meer naar buiten. De reis werd een groot fiasco. Bij terugkomst in Nederland was zij zo vastberaden als de zon om te veranderen. Ze ging op zoek naar haar echte ik en pelde de lagen van zichzelf af om tot de kern te komen. In dit boek ontmoet Nanne zichzelf vijf jaar later weer op het eiland waar zij zichzelf ooit verloor, om de lessen van de afgelopen vijf jaar te bundelen in een methode voor een Licht Leven.

Nanne is de oprichtster van het succesvolle platform Lief Leven, dat je waarschijnlijk wel kent van de mooie gedichtjes die ze schrijft! Ik haal daar regelmatig veel steun uit en met mij nog vele anderen. De kracht van woorden en taal is zo sterk en daar gaat mijn hartje sneller van kloppen! Naast gedichtjes kun je bij Lief Leven terecht voor cursussen en allerlei toffe producten! Check hier de website!

Bestel het boek eenvoudig via deze afbeelding: